MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Kebab!

Kategori: Allmänt

Nu mina vänner ska Ni få ett tips, Ni kommer älska mig, he he.
Vem gillar inte bra snabb vardagsmat, gärna billig.

Jag lagar gärna vegetariskt, men vi äter absolut kött men bra svensk kött.
Om köttet är dyrt vet man att det kommer från djur som har det bra, bra mat kostar.
Vi har ju gårdar på landet dör det är billigare än i Stockholm, jag hamstrar som vanligt.

Nu ska vi laga kebab.
Jag köpte på ICA Maxi en låda med färdigt kebab "kött" vegetarisk. Det fanns även riktigt kött
I samma serie, man väljer själv.

Jag köpte även pitabröd, frysta. Dom var såååå goda, tänker inte baka egna ha ha.

Kebabsås köpte jag, bara välja styrka o märke, alla är goda.

Fräs köttet i olja men bara 3-4 minuter. 

Gör en kebab, det blev 4 stycken kebab.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Min mamma köpte riktigt kött, hon älskade det, så gott.


Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: