MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Helg!

Kategori: Allmänt

Vilken ljuvlig helg jag haft, firat o firat. Jag älskar att fylla år, bästa dagen på året, ha ha.
Vi har även haft bröllopsdag, fattar Ni vilken drömhelg.

Min älskade Erik känner ju mig o han slog på stort, vilken present, herre Gud.
Av lilla dottern fick jag helt underbara hudvårdsprodukter, sådant man inte köper själv.

Det kom även ett paket på posten från Andreas två kompisar, jag blev stum.
Mattias har startat ett företag o säljer så fina makrame saker, kolla min ampel.

Företaget heter Knut of Sweden, kolla på Instagram.

Att jag ätit mängder med mat, godis, glass o rosé förstår Ni säkert ha ha.
I kväll gjorde jag en urgod paj, recept kommer.......

(null)


(null)


(null)

(null)


Man ska fira lite extra nu i covid19 tider, skönt med lite glädje.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: