MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Julklappstips!

Kategori: Allmänt

Jag har ett jättebra julklappstips som passar alla. Jag fick av min kompis Åsa i 50-års present en underbar

pepparkvarn, färgen är röd och den heter Spiceboy, bara namnet gör att man klämmer lite extra på den. Den finns i

massor av coola färger eller svart och vitt för den lite fegare. Den är så lätt att fylla på utan massa spill och den

maler så enkelt, den maler inte bara peppar utan alla kryddor. 

Jag har ett pepparkvarnslager på vinden, Ni vet dom som bara inte fungerar. Den här kvarnen har bästa platsen i

köket bredvid min röda KichenAid som jag älskar mest efter familjen.

Förresten köp den i julklapp till Dig själv, Du blir inte besviken.



Visst är min "kryddkille" snygg!       Kram ann



Kommentarer

  • andrea säger:

    haha här skriva det snusk! kläm lite extra på den haha puss

    2009-12-17 | 23:40:11
  • Yvonne säger:

    Finns det ingen spicegirl också?

    En sån vill jag ge Lasse i julklapp,

    kram i från mig!

    2009-12-19 | 11:56:22
  • Ann säger:

    Köp en rosa och döp den till Spicegirl! Bra va, puss.

    2009-12-19 | 17:55:42

Kommentera inlägget här: