MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Tips!

Kategori: Allmänt

Snart skall man börja med julbak och då går det åt massor av saffran. Jag har läst massa tester av saffran
och även jämfört priser. Det skiljer jättemycket mellan olika matkedjor.

ICA tar 36.90 för ½ gram och Hemköp tar 24.95 och tydligen precis lika bra. Jag skall till Hemköp och shoppa.

Jag brukar baka saffransskorpor och då går det åt mängder av saffran.

ICA Maxi har däremot supergoda runda saffransbullar med socker, testa dom, 4 stycken 40 kronor.



Trevlig Helg, jag skall se We Will Rock You igen, med jobbet, underbart.

KRAMAR ANN

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men va? I helgen när jag jobbade kostade dom 17.90 och två för 32kr, har dom höjt mån tro? <3

    2010-12-02 | 13:28:26
  • Ann säger:

    Enligt tidningen var priset detta men inga regler utan undantag. Ibland har ju vissa butiker lockpriser. Kramar Ann

    2010-12-03 | 06:52:08
  • bebban säger:

    Det var jag som skickade det där om priset så du vet mammsi :)

    2010-12-03 | 07:48:05

Kommentera inlägget här: