MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Ekströms smulpaj!

Kategori: Allmänt

Jag har testat halvfabrikat på paj, Ekströms hallon och björnbärspaj. Nu har jag sett reklam i månader för denna paj så jag måste testa.
Den är så enkel att göra att ett barn klarar det, priset är också bra ca 32 kr. Det finns flera olika sorter men jag gillar hallonpaj. Jag bjöd mina föräldrar på den och den blev godkänd. Jag tycker att den är helt ok för att vara halvfabrikat och så enkel att göra. Självklar är egen paj mycket godare men testa.
Man behöver en ugn och en form som tål värme, lätt som en plätt!











Jag serverade glass till, ICAs vanilj som var jättegod, den får högsta betyg av oss.
Jag har inte kollat hur många E-ämnen som finns i pajen eller glassen, det överlåter jag till andra.

Lycka till kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: