MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

We Will Rock You!

Kategori: Allmänt

I fredags var jag och Erik på musikal We Will Rock You på Cirkus. Det är den bästa musikal jag sett och jag har faktiskt sett en hel del både i Sverige och i London. Vi var helt överrens och jag är så lycklig som får gå en gång till i december med jobbet.

Vi kom en timme före föreställningen och åt tre tapas och drack ett glas vin i resturangen, det var after work.
Det var helt ok vin och tillbehör, väldigt mysigt.





Vi satt helt underbart bra, det kändes som man satt på scenen.



Sedan åkte vi hem och rockade loss med Queen musik, tillbehör blev en supergod smörgåstårta som jag gjort och god dryck.
Receptet kommer så Ni kan testa.

Kramar Ann

Kommentarer

  • Sophie "Grannen" säger:

    När jag var och såg musikalen i london kunde jag inte hålla tyst det var svårt när jag kunde texten utantill... förstår inte varför någon inte sa till mej att vara tyst.

    2010-12-06 | 21:12:11

Kommentera inlägget här: