MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Smaklökar!

Kategori: Allmänt

Jaha, då har jag lurat Er alla med smaker som jag tydligen inte känner.

I helgen drack jag en ny juice som jag köpt, Kiviks finaste längtan. Jag och Andrea hällde upp varsitt stort glas, drack och njöt. Då säger jag till Andrea vilken underbar hallonsmak, känns som solmogna hallon från landet!!!!

Andrea bara stirrade på mig med stora ögon.

Läs vilka smaker det är äppel, jordgubb och blåbär. Jag kände inte det, mina smaklökar är förstörda.




Tur att jag har så snälla tjejer och killar omkring mig, se här bara vad jag blir bjuden på.



Killen jag är gift med bjöd på glass, smält Toblerone och vispgrädde, så goooootttt!



En present från världens snällaste chef, choklad från Ryssland. Visst är det fina
omslag.

Så här har jag det om dagarna, hoppas Ni har det lika bra. Ska berätta vad det smakade om Ni tror på mig.

Vårkramar Ann

Kommentarer

  • bebban säger:

    hahahah

    2011-04-05 | 18:33:42

Kommentera inlägget här: