MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Myskväll!

Kategori: Allmänt



Fredagar är veckans mysigaste kväll, då äter vi alltid lättlagat eller mat man inte behöver laga.

I går blev det charkmiddag eftersom jag jobbar och kunde gå förbi Ica Esplanad o handla.

Vi åt grönpepparpaté som var helt ljuvligt god, hade glömt hur gott det var. Lite annat smått och
gott blev det.

Kvällen var varm o skön så vi kunde sitta ute länge tills det började skymma. Nu blev Ni förvånade
att jag var uppe senare än 21.00.

Jag hann tom se min fågel lysa som jag fått av Andrea.



Lilla gula söta fågeln som går på solceller, avskyvärd tycker maken.



Allt framdukat, mums!




Stenugnsbakad baguette o lite grönt till.

Så otroligt enkelt men vad gott.

Ha en skön helg, kramar Ann




Kommentarer


Kommentera inlägget här: