MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Skolbuss!

Kategori: Allmänt


När vi åkte en slingrig väg genom skogarna på vårat landställe så plötsligt dök det upp en
"hållplats" för skolbussen.

Det måste vara den finaste "hållplatsen" som finns. Titta här.



Blomkrukor och kompisar att vänta med, så gulligt.



Närbild på kompisarna.



Min ödla som bor vid vårat hus och badar i mitt fågelbad, så söt.



Vill bara visa att även min man lagar mat ibland, då blir det snyggt och gott. Jag står mest i
köket hemma hos oss, men jag snickrar inte så ofta som han.

Jag har hjälp till med nya bygget, en skruv har jag dragit med skruvdragaren, de Ni.
Det är väl bra att kan göra det man tycker är roligast och bäst på. Vi har aldrig problem med
vår uppdelning, alla är super nöjda.

Kramar och var rädda om Er, Ann.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: