MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Pizzabottnar!

Kategori: Allmänt

Nu har har jag testat en nyhet igen, så roligt. Frysta färdiga pizzabottnar som man själv fyller med det man gillar.

Jag hade stekt bacon, färska champinjoner, ost och torkad oregano på mina bottnar. Om man tar bacon måste man försteka för annars hinner det inte bli klart i ugnen. Tomatsås finns redan påbotten så det är jätte enkelt. Det finns även goda tips på kartongen.

Jag förvärmde en plåt i ungen så blev pizzan lite frasigare, jag har en pizzasten annars.
Det är Glenn Strömbergs pizzabottnar, fotbollsspelaren som numer är i matsvängen, han är lite snygg också.







Tiden det tar att göra pizzan är kort, 15 minuter för att värma ugnen och 10 minuter i ugnen.
Vi ger den högt betyg hos oss, bästa halvfabrikatet jag ätit och inga konstigheter i innehållet.

Kramar Ann

Kommentarer

  • Korre säger:

    Mmm, smidigt ju, bra tips! Nu blev jag pizzasugen fast klockan inte ens är nio, haha. Puss på dig Ann!

    2011-01-20 | 08:37:52

Kommentera inlägget här: