MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Grådag!

Kategori: Allmänt


En dag som denna finns det inget annat att tänka på än Norge. Jag tänker även på en flicka och hennes familj
som förslorat sitt hem i en stor brand.

Just nu har man inga som helts problem inte ens vädret, eller hur.

Jag är så glad att åskovädret blev pyttelitet i natt, jag ylade en enda gång. nu är det bara grått och kvavt.

Jag måste visa Er en fin brygga från Kungshamn som man byggt till barnen.





Här får bara barn fiska krabbor. Ett stort barn på bryggan!
Jag tycker att man gör så fina lekparker i andra städer, glada färger och pedagogiska prylar.
Stockholm och Solna har så fina parker men så nerslitna och trista.

Man klagar på att barnen bara sitter vid tv och data, gör lite kul lekkparker så kanske dom går ut.

Nu skall jag göra en pizzadeg som skall få jäsa länge.

Ha en bra dag och ta hand om varandra, kram Ann.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: