MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Hemma!

Kategori: Fisk


Det är helt ok att vara hemma igen, man måste tändka positivt. Nu ska jag tänka på våran
helt underbara semester när snön yr runt knuten.

Vi åkte hem och åt supergoda Vinökräftor på vår fina balkong/terass och en god västerbottenspaj,
kan man ha det bättre.

Jag saknade sommarkantareller men dom verkar ha torkat bort, hoppas det kommer höstkantareller.

Vi har även hunnit med att besöka vår favoritkrog, bilder kommer.



Likadant fint fat som kock Tina. Jag älskar detta fat inköpt i Skåne, såklart.



Våra fina tallrikar som är en bröllopspresent från min fd chef, inköpta på Svensk Tenn.
Dom har vi ätit mycket gott på, favoriter.



Självklart sörplar jag och suger hela tiden, högt.



Min ranson, det var 13 kräftor på ett kilo så dom var stora.





Denna öl var jättegod till, köp och testa.


Nu blir det promenad i solen. Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: