MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Grillade sardiner!

Kategori: Allmänt


Det här är en favorit i repris, grillade sardiner på Falurutbröd. Sardinerna skall vara de som ligger
i olja. Det är ca 3 stycken i en burk från ICA.

Om man inte har tillgång till grill stek i stekpannan och använd oljan som sardinerna ligger i.

Lägg upp fisken på Faluru bröd och strö över cirtonpeppar, mums.

Glöm inte en kall öl som dryck.





Jag hade lätt kunnat äta alla tre själv för det är så gott.

Vi åt dessa i helgen på landet och då var det lite kallt så jag satt o vid brasan
och åt.



Somliga är bortskämda!


I morgon skall vi på utflykt med jobbet, båt i en timme och sedan mat. Jag har med
mig min nya kamera och skall inviga den. Självklart skall Ni få se lite bilder om det blir några.


Varm kram Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: