MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Loppis!

Kategori: Allmänt


Så har Andrea fyndat på loppis på landet. Det är verkligen kul när man hittar de rätta godbitarna,
som dessa. Tänk vad fint i lilla studentrummet med fina klänningar på.

Kolla in och priset var 5 kronor styck!



Glöm inte göra pannkakor, ett måste på sommaren. Pannkaka och rabarberkräm
är så otroligt gott och smakar sommar.



En fin pannkaka!



Så gott så jag skulle kunna äta det varje dag. Just nu letar jag plättjärn som är
svårt att få tag i. Jag vill ha ett i teflon helst, om någon vet var tipsa mig.

På semestern har jag lovat Andrea amerikanska plättar (bara för jag vill ha).


Idag tar Andreas kusin Stephanie studenten och även Eriks gudson Jacob, GRATTIS GRATTIS!




Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: