MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Brottsoffer!

Kategori: Allmänt



Så har jag blivit ett brottsoffer, någon tog min plånbok i tunnelbanevagnen i torsdags kl 17.00.

Man blir så arg och frusterad och det blir så mycket extra jobb med alla nya kort och körkort.
Jag hade riktig tur för kvällen innan tog jag ur mina kontanter och sparade 24 kronor i plånboken,
tji fick tjuven.

Mina kort blev spärrade jätte snabbt för jag har Danske Banks spärrservice. Jag ringde hem till min
egen polis som spärrade korten direkt. Jag hade ju kunnat ringt själv men jag blev så arg, varm, och
frusterad så jag kom inte ihåg att jag hade en egen telefon, ha ha.

Det kan händ värre saker så nu tänker jag inte på det men jag kommer aldrig ha en plånbok i min väska.

Vi såg en riktigt dålig film igår Erik o jag, de har fått många getingar, stjärnor mm men av oss får den
inte en enda.

Hyr inte den här.



Sämsta film jag sett. Bilden blev usel men jag hade proppat i mig chips o dipp
förmodligen därför.

Ha en underbar lördag i solen, nu skall jag baka.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: