MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Jag är på G!!

Kategori: Allmänt


Nu är jag helt galen, har Ni sett någon så knäpp barnbok. Den här kan man köpa i en barnaffär
på Karlavägen, finns i skylten.

Nu börjar vi vuxna spåra ur, tycker jag. Vilka är de fina barnen, dom rika på Östermalm tydligen.
Stackars dessa barn som skall behöva lära sig vuxenord först.

Om detta är ett skämt sälj inte boken i en barnaffär eller på nätet "boktips för de minsta".

Tyvärr tror jag att affären säljer denna bok nu till julklapp till lillan/lillen.



 

Vad tycker Ni?

Här hemma lärde vi oss boll, hund, katt, bil, ko mm först av allt.

En sak till när jag ändå är på G.

Plocka ner alla tanter, gubbar o hippisar från eken och fäll den, vad är problemet. Nu börjar man bli
trött på alla pengar som läggs ner på en döende ek när världen svälter. Hur många andra gamla ekar
fäller man inte i övriga Sverige utan någon av dessa personer reagerar? Vilket i-lands problem,
nu får vi väl skärpa oss.


Ha en bra dag med goda tankar.

Kramar Ann


Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: