MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Myskväll!

Kategori: Allmänt


Vi har haft en myskväll för maken är ledig och även jag. Vi värmde upp vår fina balkong med
värmaren och tände massor av ljus.

Till middag blev det paté massor med tillbehör och ett glas gott vin.

Det är så härligt att ibland få leka helg mitt i veckan det förgyller upp vardagen. Andrea älskade
det när hon var liten.

Jag läser en del bloggar bla Pernilla Wahlgren som är så trevlig och vilken underbar mamma.
Hon hade loppis i helgen och sålde lite av sina kläder och skor naturligtvis ministorlekar.

Min lilla söta arbetskompis var där med kompis och köpte lite fint bla underbara skor Karen Millen som
jag blev kär i, varför har man inte storlek 36.







Ha en bra dag mina fina vänner!

Kramar Ann

Kommentarer

  • annika säger:

    Hej!!!

    Vilken underbar kväll du/ni lyxade till med igår, själv blev det pasta med två egna barn + två extra, dom har ju höstlov. Vad glad jag blev när jag såg att Lager 157 öppnat här uppe. Jag brukar åka till Hälleforsnäs där det finns en affär i gamla tegelbruket. Ha`en riktigt bra höst helg// kram " syster" Annika//

    2011-11-03 | 10:44:40

Kommentera inlägget här: