MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Tips igen!

Kategori: Allmänt



Nu blir det tips igen, som Ni märker sprudlar jag av tips och idéer, jag har massor på lager!!!!

Jag har provat ny müsli som är ICAs eget märke, riktigt gott och billigt, ca 20 kronor.

Jag gillar när müslin innehåller det som står på paketet utan att man börjar tjoa när någon får
russinet.

Dessa påsar håller vad som lovas och lite till.



Det finns många olika innehåll, testa till filmjölken.

Vet Ni att nere i biljetthallen på Östermalmstorgs uppgång Sibyllegatan finns Östermalmskällaren.
Flera olika lunchresturanger med så mycket god mat och riktigt mysigt.







Man kan äta grekiskt, galetter (crepes), fisk, café, och pasta. Jag tror det var 6 olika
resturanger.

Jag måste dit och äta galetter, mums.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: