MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Bio!

Kategori: Allmänt

 
 
I går när det snöade som mest gick jag och Erik på bio och såg Skyfall, James Bond.
Den var så spännande att jag nästan satt i Eriks knä. Jag ser ju aldrig den typen av film
pang pang. Jag gillar komedier och kärlek.
 
Den här gången blev det en mellan popcorn så den tog slut efter halva filmen.
 
Det är verkligen myskigt att ha en bio i Solna, Filmstaden, Det tar ca 40  minuter för oss att
promenera dit.
 
Haär kommer ett pat dåliga mobilbilder, kameran låg hemma.
 
 
Hobbit tänker jag inte se, den får Erik se själv.
 
Så här fint hade man gjort på Lucia massor av marschaller i Karlavägsallén.
 
 
 
Ha en bra söndag och tredje advent, snart blir det SATS för våran del.
 
Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: