MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Saffransbullar!

Kategori: Allmänt

 
 
Jag bakar inte saffransbullar själv, köper alltid. Jag har ingen lust att fylla frysen med massor av bullar
som faktiskt är godast nybakade.
 
Jag har nu testat både dyra och billiga. Bäst i test av de billiga är City Gross, så bra saffranssmak och
priset 30 kronor för 5 stycken kan man inte klaga på.
 
ICA maxis runda med strösocker på är god tvåa, saftig och mycket smak.
 
Pressbyrån var sämst torr och trist och ingen smak.
 
Om Ni gillar att baka själva så gjorde Ernst min favvis jättefin saffransläng i sitt julprogram tv4.
Han hade finhackad äpple i vilket såg otroligt gott och sftigt ut, kolla, Jul med Ernst.
 
 
Nej, jag åt inte upp alla tre själv bara nästan, he he
 
Nu är det dan före dan före dan före dan .......
 
Kramar Ann
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: