MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Goda smörgåsar!

Kategori: Allmänt



Vad underbart med en liten prinsessa, jag var lycklig hela dagen. Gjorde allt för att fira, det gäller
att passa på.




Som jag berättade var jag hos lilla mamma o pappa o fick lunchsmörgås i onsdags. Det är alltid så fint dukat
och pysslat, man känner sig välkommen.

Jag önskade bara en smörgås för jag brukar inte äta så mycket lunch.







Här tittar värdinnan fram, ha ha.




Till middag blev det spagetti och köttfärsås med mycket lök och kryddor. Jag gjorde
mycket så det blev några matlådor att frysa in.




Lite frukt till efterrätt!


Ha en skön fredag och lördag. Vi skall ha gäster i morgon och jag ska laga
en maträtt som kommer att ta många timmar, berättar sen, vill inte avslöja.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: