MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Lite om allt!

Kategori: Allmänt



Kära vänner varför kom vintern, jag ogillar verkligen snö (maken har lärt mig tala fint o inte säga hatar).

Kolla min fina tulpan, så vill jag att tulpaner ska bli.




Tita i mitt skåp vad jag hamstar där, choklad i olika smaker, alltid bra att ha.





Dessa är så goda, ut o köp!



Andrea har tyvärr blivit laktosallergiker så nu har vi bara laktosfritt, fungerar hur bra som helst.
Filmjölken är mycket godare och krämigare. Vi alla mår bättre i magarna av dessa produkter.
Utbudet är precis lika bra som med laktos. Testa!





Nu när tomater o sallad är lite trist har vi rivna morötter. Dessa från Gotland är så goda,
känns lite mysigt att säga Gotlandsmorötter, smaka på ordet.....och med lite "Babbendialekt".



Ha en bra torsdag kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: