MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Fina formar!

Kategori: Allmänt


Har Ni sett några gulligare formar som man kan ha i ugnen och även diska i diskmaskin.
Jag har köpt dom på Drömhuset på Östermalmstorg. Jag köpte även i present till min söta
lilla syster.

I helgen blev det chokladefterrätt som finns på bloggen (efterrätter), det tog 18 minuter att
få formarna klara i ugnen.







Glasskulam och en klick grädde på, mums.

Jag har fått en ny IPod mp3. Min Ipod Nano första generationen dvs jättegammal har jag
fått utbytt för den kunde börja brinna i fickan!!!!!

Vilken tur jag hade för den började bli lite dålig batteritid på. Den nya är så cool och så liten
och modern. Som klocka har jag naturligtvis Kakmonstret.








Ha en bra vecka för det tänker jag ha, SATS och massor av god vardagsmat.

Kramar Ann

Kommentarer

  • "syster" Annika säger:

    Hej!!!!

    Tråkig måndag, 2 åb på raken, sur chef!! jag har likadana små hjärtan ifrån drömhuset har haft mycket glädje av dom, sist serverade jag potatis/palsternacksmos i dom. Har varit i Skåne i helgen, vår äldsta sons flickvän tog sin med.examen ska börja på KS nästa vecka. Ha `en bra vecka

    // kram Annika//

    2012-01-16 | 11:20:50
  • Anonym säger:

    Hallo bruden, åb är alltid frusterande för alla .....

    Tack för tipset om moset i formarna ska testas.

    Kramar SyrrAnn

    2012-01-16 | 18:00:41
  • Alex säger:

    Åh, dom var jättesöta! Såna ska jag nog shoppa!:-D

    2012-01-17 | 00:22:12

Kommentera inlägget här: