MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Lunchsmörgås!

Kategori: Allmänt


Idag har jag varit hos mina söta föräldrar på lunch. Jag äter oftast inte så mycket till lunch så jag
hade önskat en smörgås.

Vilken god liten landgång jag fick severad på så fin tallrik, bortskämda jag!

Det finns egentligen inget mysigare än komma "hem" och få mammas goda mat och bli ompysslad.
Jag har även varit och klippt mig, skönt att få lite ordning på peruken.

Veckohandlingen gjorde jag med min dramaten och inte bilen, vilken perfekt liten människa jag
blivit detta år.






Så här fin var min tallrik från Villeroy & Boch, alla hade olika motiv.


Till middag blev det pasta med köttfärsås och jag gjorde massor så det blir middag i morgon
också. Naturligtvis gjorde jag som en riktig italienare blandade pastan i den färdiga köttfärs-
såsen.

Naturligtvis en smaskig sallad och riven parmesan till, mums.

Salladen gjorde jag själv eftersom maken börjar bli förkyld, bacillskräck!!!!!



Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: