MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Uppsala!

Kategori: Allmänt


Så har vi varit i Uppsala igen, vår student börjar snart skolan så vi skjutsade upp alla hennes
prylar, och det var inte lite. Vi tjejer har en fömåga att behöva allt hela tiden.

Vi hann med att shoppa lite, jag köpte ketchup!!!!!!!

Jag blev rekommenderad Mutti ketchup, den skall vara så god, jag älskar deras andra tomat
produkter så nu ska jag testa. Det är Andrea och Martin som testat så jag litar på omdömet.

Det finns en så fin garnaffär som jag besökte, Erik klädaffären och Andrea besökte chokladaffären.





Det blev några goda praliner till vår förkylda unge.





Vilka färger, man vill bara ha alla garner som prydnad.



Synd att inte fler handarbetar som är så kul. Jag tror folk behöver pyssla lite mer
det är ett sätt att tänka på något annat, räkna maskor t ex.

Nu skall jag snart börja med middagen, lax med tillbehör berättar imorgon.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: