MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Små tips!

Kategori: Allmänt


Lite små tips på nyheter som jag ska testa och har testat. Någon tyckte att allt jag gör blir så
lyckat och så gott, maken jublar och dottern ramlar av stolen av lycka osv. Självklart gör jag
skitäcklig mat och misslyckas men hur kul är det att se det på bloggen.

I kväll ska Ni inte göra denna middag, misslyckad! Nej jag tänker fortsätta att ge Er bra och goda
recept, misslyckade får Ni göra själva på egen hand.

Jag har testat en ny Erik gucka, jätte god gubbröra. Ta ett tunnbröd smör,a på
med röran, rulla ihop och skär rullen i små bitar (som en rulltårta). Gott som förrätt.

Servera annars på en bit knäckebröd eller kavring och en dillkvist på, mums.










Bra mjölkfritt att steka i.




Från reklamen i T-banan. Nu ska Andrea få testa, jag återkommer med hennes
smakpoäng.

Ha en bra torsdag, jag har nu en dag kvar till semester, tjoho!

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: