MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Studenter!

Kategori: Allmänt



Härligt med studenttider, lite sommar eller....

Jag var och tittade när Östra Real sprang ut, solen lyste lite och doften av öl spred sig över stan.

Undomarna är helt galna i att spruta öl på varandra och andra, tydligen otroligt kul.
Ölen flödade till deras flak, käcka föräldrar hjälpte till.

Många roliga plakat på flaken, som denna ha ha!











Blev lite sugen på öl jag med fast att dricka, jag tog min öl i handväskan.




Andrea slutat för terminen, nu är det bara 1 år kvar till examen. Klart att hon
måste få en present. I morgon får Ni se vad som finns i paketet och på tallriken.

Ha en bra dag, kramar Ann

Kommentarer

  • bebban säger:

    mamma jag har ett halvår kvar till examen haha

    2012-06-08 | 14:26:31

Kommentera inlägget här: