MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Spike!

Kategori: Allmänt



Ni kommer väl ihåg Spike i filmen Notting Hill, min absoluta älsklingsfilm. Jag har köpt likadana
kläder som honom, dvs en våtdräkt men cyklop hade jag redan, ha ha.

Jag skall ha min kayakdräkt när jag paddlar, jag avskyr kallt vatten vilket Sverige alltid bjuder på.

Kolla, svårt att ta bild på sig själv men Ni ser väl likheten eller ser jag mer ut som en korv kanske...



Jag!


Spike!

Jag passade på att handla lite formar på ÖB idag.

En muffinsform med flera små istället för min med stora. En kakform som är lite mindre än
den vanliga så man kan få höga fina kakor, återkommer med resultat.

Jag har testat Keldas nya soppa, gazpacho som man äter kall.
Den var helt ok men ingen upplevelse. Jag kommer inte att köpa den igen om jag inte
måste. Det finns andra märken i liter förpackningar som är mycket godare och mer smak.




Ha en bra dag, nu ska jag testa dräkten i badkaret tror jag, ha ha

Kram Ann

Kommentarer

  • birgitta säger:

    hahaha åh vad fin du är. Älskar när man bjuder på sig själv. Veckans asgarv från oss alla. puss puss

    2012-06-06 | 10:44:51

Kommentera inlägget här: