MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Jultips!

Kategori: Allmänt

 
Var på systemet och hittade lagrad julmust. Var tvungen att köpa och lagra vidare till jul, hoppas
den är god. Jättekul flaska och julmust är alltid gott, tycker jag.
 
Jag köpte även Blossas glögg med asiatiska smaker. Jag har ännu inte smakat den heller.
Jag är väldigt förtjust i glögg både varm och kall.
 
Det finns massor av god alkoholfri glögg eller gör en egen. Värm äppelmust och ha i glögg-
kryddor, låt stå i minst en timme. Den gör jag ofta och bara dricker när det är kallt ute och
vi myser inne i värmen.
 
Glöm inte att de flesta bagerier säljer sin egen pepparkaksdeg, så slipper Ni göra egen.
Jag köpte Gateaus egen förra året som Ni kanske minns, den var riktigt god.
 
 
 
 
Ha en bra dag, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: