MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Hemma igen!

Kategori: Allmänt

 
 
Vilken fin helg vi har haft trots all snö. Vi har pysslat ute och inne, jag var inne jag avskyr snö.
Jag var ute och solade och promenerade men Erik han fixade med våra träd.
 
Nu är det riktigt skönt på vår balkong så vi har ätit middag där, rester från helgen.
 
Så är väskan packad för att gå på Sats i morgon och alla arbetskläder tvättade och fina.
Klart jag gjort matlådor, räksallad till mig och lite rester på lamm till maken.
 
Måste visa mina nya arbetsbyxor, gladfärg. Försökte få maken att ta ett kort av mig men jag såg
ur som en dvärg så dom raderades, jag klarar mig själv he he.
 
 
 
 
Inköpta på Jula billigt, ca 300 kronor. Ska köpa knäskydd, kanon för mig som ofta kryper på golvet.....
 
Ha nu en bra vecka, så skönt att måndagen är avklarad.
 
Stora kramar Ann

Kommentarer

  • Victorias provkök säger:

    Snygga:) kul med lite färg!
    Ha en riktigt bra dag
    Stor kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    2013-04-01 | 20:23:11
    Bloggadress: http://www.xn--victoriasprovkk-mtb.se

Kommentera inlägget här: