MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Tjejlunch!

Kategori: Allmänt

 
 
Idag ska jag ha tjejlunch för två små godingar, Gullan och Jaqueline. Självklart är dom mycket yngre
än jag, passar mig som är så barnslig.
 
Jag ska snart gå och handla det som ska serveras, berättar senare.
Jag har städat och fixat och snyggat till mig själv så gott det går, brun utan sol och mycket hårspray.
 
Jag har även talat med Andrea en lång stund i telefonen, hon är så duktig och klok och hon är MIN.
Så som hon är nu 23 år blev jag i 40 års åldern, lite sent, ha ha.
 
Vill Ni kanske se min fredagscharkismiddag, jag skulle kunna leva så här.....
 
 
 
Ett snabbt och superbilligt middagstips. En påse är 3-4 portioner beroende på hur hungrig man är.
Jag har testat många olika sorter men denhär är bäst och billigast, ca 32 kronor. Ja, det är säkert häst
kött i men det bryr jag mig inte om.
 
 
Lite stekt ägg, rödbetor, HP sås, ketchup eller senap till, mums.
 
Stor solig kram Ann

Kommentarer

  • Jacki säger:

    Tack så mycket för allt!!! Va supergott :) puss <3

    Svar: Tack själv, superkul, puss
    Ann

    2013-04-17 | 18:18:01

Kommentera inlägget här: