MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Hornsbergs Strand!

Kategori: Allmänt

 
 
Igår var jag riktigt lat och hade det så skönt. Jag fixade lite på morgonen och sedan blev det Hornsbergs Strand med sol och god mat. Jag hade tänkt mig en pick nick men det blev en underbar lunch sushi på Katana.
 
Jag har tidigare berättat om Katana, sushin är så otroligt god att man får inte nog, vilken miljö. Man kan sitta både inne och ute. Prisläget är bra, ca 89 kronor för sallad, mat, efterrätt och kaffe.
 
Kolla in min fina datorfläkt som jag fått av min chef i present. Den är så cool och så skön, inga problem att sitta vid datorn när det är varmt.
 
 
 
 
 
 
 
Nej, jag badade inte bara solade och njöt av utsikten.
 
 
 
Ha en bra dag och nu är det slut på värmen, kramar Ann
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: