MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Leksands hjärtan!

Kategori: Allmänt

 
 
Titta vilket fint bröd som Leksands bröd gör. Jag är galen i hårt bröd alla sorter och är dom fina är det ett plus.
 
Kan tänka mig att barn gillar söta hjärtan att äta upp. Andrea hade älskat dom som liten, kanske även nu....
 
Jag gillar alla hjärtan som går att äta så det blev en påse med snackshjärtan. Jag måste bara erkänna att jag gillar ostkrokar bättre precis som Maria Montazami, dom är bättre konsistent.
 
Idag är min chef inte på jobbet så då ska jag och Gullan ha skönt, mycket kaffe och korv till lunch, hoppas han inte läser det här, ha ha. Det var faktiskt ha som sa att vi skulle fika mycket o ofta.
 
Vi har massor att göra som att beställa varor, olika tandfyllningsmaterial mm. Det är väldigt mycket jobb bakom kulisserna i en tandläkarpraktik.

 
 
 
 
 
 
Skönt att Erik inte äter chips, ALLT är mitt. Men vad dom fastnar i tänderna, sitter som klister, inte bra.
 
Ha en bra start på veckan, stor kram Ann
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: