MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Pajdeg!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Jag har testat färdig pajdeg från ICA till en ostpaj. Riktigt skönt att bara rulla ut i pajformen, ett moment mindre en vardagkväll.
 
Det står mycket nu i tidningen om halvfabrikat men ibland måste man för att få ihop vardagen utan att ramla ihop.
 
Jag fyllde med 3 ägg, 3 dl grädde och massor av riven god ost. Tog det jag hade hemma i kylen.
 
Den blev jätte god och jag kommer att köpa pajdeg igen, Erik tyckte den blev jättegod.
 
Nu ska jag gå och klippa mig och sedan är dagen fylld med "att göra".
Vilket fint väder, sommardag.
 
 
 
 
 
 
'
 
Kräftstjärtar, sllad med bla mozzarella och god dressing.
 
Stor kram Ann
 
 
 
 

Kommentarer

  • Monika säger:

    Hej Ann!
    Tack för att du provar och testar saker så man vet vad man kan ge sig på!
    Hoppas att du får en skön höst, hälsar Monika

    Svar: Tack och tack detsamma. Jag älskar att testa nyheter och familjen gillar att äta, vilken tur jag har. Ha det bra själva och kram Ann
    Ann

    2013-08-21 | 12:02:27

Kommentera inlägget här: