MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Fest Fest Fest!

Kategori: Allmänt

 
 
Ni märker att jag har blivit en latmask när det gäller matlagning, he he.
Den här veckan har blivit väldigt speciell med alla festdagar. I dag är det vanlig vardag igen med vanlig mat och inget vin eller skumpa.
 
Igår var vi och åt på en kanonbra Japansk restaurang Katana i Hornsberg, nya området vid vattnet mittemot Pampas Marina. Den var riktigt bra och sååå trevlig personal, vi var väldigt nöjda.
 
Solen gassade som syns på bilden.
 
 
 
Små räkfyllda knyten, gyoza. Dom var bland det godaste jag ätit, nästa gång ska jag äta det som varmrätt.
 
 
Tre olika sushi, den i mitten var ljummen. Den till vänster har en friterad Lotusblomma. Alla var sååå goda.
 
Vi blev proppmätta så vi orkade inte efterrätt. Tur att jag åt en stor glass i Gallerian tidigare på dagen. Man får själv fylla glassbägaren med youghurtglass och topping. Man betalar efter vikt, min glass blev tung!
 
 
 
 
Ni måste testa, glassen är jättegod.
 
Ha en bra dag, kramar Ann

Kommentarer

  • birgitta säger:

    Jösses vad ni är snygga. Så snobbiga och så lycklig Doris ser ut. Maten ser jätte god ut så det blir nästa ställe vi ska prova. Puss Gurkan

    Svar: Visst är vi snygga, o vi hade absolut skitkul ha ha puss
    Ann

    2013-05-24 | 10:09:40

Kommentera inlägget här: