MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Kokosolja!

Kategori: Allmänt

 
 
Det senaste för kroppen är att använda kokosolja, äta inte på huden. Jag har inte testat men jag köpte en burk till Andrea och räknar med att hon ska berätta hur hon använt den. Kung Markatta är ett bra ekologiskt märke och även det är viktigt.
 
Jag vet att förr sa man alltid att kokosfett när det väl fastnat i kroppen så satt det kvar och man blev inte av med det, fy.
 
Ni får ha en underbar helg och var rädda om varandra och mys. Jag har köpt en bikini och räknar med att det ska bli sol och värme. Fy, vad det är hemskt att stå i en provhytt och se sin feta och bleka kropp. Jag gick till Twillfit och tanterna där kan sin sak. Min tant var nästan med in i hytten när jag testade och bara slet i bikinin, för lös, för stor ylade hon. Hon ville absolut var smakråd men hon var bra.
 
Det blev en blå och vitrandig, finns på omslaget på nya Damernas Värld på en mager skitsnygg modell, jag borde inte sett omslaget.
 
Det blir ingen bild på mig!
 
 
 
 
Soliga kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: