MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Belgobaren!

Kategori: Allmänt

 
 
I lördags fyllde Erik 55 år så vi gick ut och åt på Belgobaren, Bryggargatan 12 i Stockholm, se HÄR.
Det var en överraskning, vilket bra matställe och vilken mat oj oj oj oj!
 
Jag åt deras musslor som dom är kända för, och det förstår jag för det är dom bästa jag ätet någonsin.
Jag tog kokta på klassisk vis, det fanns massor av olika kryddningar.
 
Pommes med majonäs till såklart, krispiga, stor och mumsiga.
 
Erik åt lammrostbiff och Andrea clubsandwich och var jättenöjda. Det fanns massor av god öl och man fick goda råd vad som passade till. Självklart hade dom vin också.
 
Vi blev bjudan på en körsbärsöl som var riktigt tjejig, Erik ryste när han drack, inget för honom Jag fick i mig min och lite av Andrea´s.
 
Det var STORA portioner så vi orkade inte efterätt någon av oss. Personalen får även dom högsta betyg, glada trevliga.
 
Erik var nöjd med en bra födelsedag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
GÅ DIT!
 
Kramar Ann
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: