MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Gröt!

Kategori: Allmänt

 
 
Vi tycker om Pauluns alla olika produkter hemma hos oss. Vi äter gärna gröt Erik och jag så det här blev en kul
nyhet med smarrig gröt med bär. Det finns tre olika blandningar, en med nötter och en med äpple och kanel.
 
Gröten är jättegod och man lagar den lätt i mikron.
 
Den här veckan har jag förberett en del mat till Erik, liten fest på jobbet. Jag lovar att återkomma med lite bilder och recept.
 
Ni kan få en bild när jag jobbar i köket och blev ordentligt sockerspeedad, andrea tycker jag ser snuskig ut ha ha, det bjuder jag på. Vem är snygg som slickar marängsmet från en visp, möjligen Kate Moss.
 
 
 
 
 
 
 
 
Slickar alla skålar!!!!
 
Ha en bra dag mina kära vänner, kramar Ann
 
 

Kommentarer

  • Sophie Bramert säger:

    Det ser gott ut undra om jag får smacka hm.

    2013-11-08 | 16:03:32

Kommentera inlägget här: