MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Piffa till ett bord!

Kategori: Allmänt

 
 
En bra idé att fixa till ett trist bord är att klä in det i en snygg vaxduk. Den kvarterskrog hos oss hade
dessa bord. Man bara fäster duken med en nitpistol så ser det faktiskt riktigt fint ut.
 
Nu finns det otroligt snygga vaxdukar både moderna och retromönster.
Hade jag ett trist bord skulle jag fixa till det direkt. Mycket tåligare än att måla och finare.
 
Nu när hösten och mörkret är här känner man för att pyssla. Jag får någon längtan efter Panduro hobby
och småmys.
 
Hoppas Ni inte blåst bort i ovädret. Den förra stormen vi minns hette Gudrun som min mammas bästis, så
den här stormen borde heta Doris som min mamma, ha ha.
 
 
 
 
 
Ha en bra dag, kramar Ann
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: