MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Priscilla!

Kategori: Allmänt

 
 
I lördags var vi på musical på göta Lejon, Prisccilla med bl.a Pernilla Wahlgren.
Det var en fantastisk upplevelse med alla klädbyten och scenografi, har aldrig sett något liknande.
Handlingen och skämten är helt ok, mycket bögskämt och ibland lite för mycket.
 
Jag tycker den verkligen är sevärd, även yngre barn var på teatern och uppskattade den.
 
Pernilla är verkligen en talang när det gäller musical, hon hörs, syns och är fantastisk.
Man var glad hela kvällen.
 
 
 
 
 
 
Någon tipsade mig att det var jätte varmt i salongen så jag tog med mig finaste solfjädern, den behövdes inte
dom hade tydligen fixat problemet.
Min fina väska från Victoria´s Secret, finns på Arlanda och fanns på flygplatsen Istanbul.
 
 
Kramar Ann
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: