MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Förkokta rödbetor!

Kategori: Allmänt

 
 
 
ICA har dessa förkokta rödbetor som jag testade igår, dom var verkligen bra. Dom var bra förpackade så även det lilla hushållet kan köpa. Jag använde mina till en sallad, vill man göra egna inlagda är det kanon.
 
Så bra när man har lite bråttom men vill äta bra mat. Ni måste testa, även priset var bra. Nej jag får inte betalt för att berätta det här.
 
Vi hade en liten majskyckling från Skåne till och grekisk yoghurt, gott och enkelt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilla Gullefjun på grillen, he he. Läser Andrea det här vägrar hon äta......<3
 
 
 
Gott, nu har vi sooooool, kramar Ann
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jacki säger:

    Måste jag prova! :D <3

    Svar: Gör det, dom var inte sönderkokta och så enkelt att ta fram. Glad Påsk stor kram Ann
    Ann

    2014-04-19 | 06:39:59

Kommentera inlägget här: