MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Lägenhet!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Jag älskar tidiningar som Ni vet och i helgen fick jag fullkomligt spatt och köpte en hel hög men inredningstidningar, så härliga. Familjen säger inget dom vågar inte för då blir det ingen mat o rena kläder.
 
Andrea har köpt sin första lägenhet så då är det extra kul att få lite ideer. Hon har redan en hel del prylar eftersom hon pluggat i Uppsala i 4 år men eget boende. Det roliga är att hon bor ca 1 minut från den gatan som jag hade min första lägenhet, inköpt för 15 000 kronor svart. Det är så många år sedan så det är preskiberat, tack och lov.
 
Tänk vad vi får mycket plats här hemma, ska nog göra en walk in closet i Andreas gamla rum eller........
 
Vi firade med litet gals bubbel.
 
 
 
 
 
 
Den här vill jag ha från Hornbach, men den var slut. En söt liten Talgoxe, skulle vara så fin på landet.
 
Ha en bra dag, kramar Ann
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: