MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Fest!

Kategori: Allmänt

 
 
Idag har vi firat min systers dotter Madeleine som ska fylla 20 år den 4e februari, hon är även mitt lilla gudbarn, tänk vad tiden går.
 
Som vanligt var det jättekul att träffa alla mammor, pappor, svärmödrar och barn. Kul att familjer kan hålla ihop trots skilsmässa. Jag älskar alla såååå mycket.
 
Min älskade lillasyster är som vanligt urkul och den snällaste och mest generösa som finns.
Visst är vi söta ihop, fast jag ser yngre ut....ha ha.
 
 
 
 
 
 
Lite suddigt men här är finaste 20 åringen, så fin tjej.
 
Grattis lilla älskling från tant Ann.
 
Ann


Kommentarer

  • Gittis säger:

    Haha såklart du gör. Love you,

    Svar: Eller hur sötnos, kul att det gick att kommentera, puss puss
    Ann

    2014-02-02 | 20:25:09
  • Louise säger:

    Nu har även jag hittat hit! :-)
    Vilken fin blogg du har och massor av goda recept.

    Kram och tack för igår!

    Svar: Hej, tack snälla. Jättekul att träffas. Småkillarna är så otroligt söta o fina, Du måste vara så stolt. Kram/Ann
    Ann

    2014-02-03 | 12:10:35

Kommentera inlägget här: