MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Vinter!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Den här kylan gör att jag får så torr hud. Jag smörjer mig med så bra produkter, men det bästa är faktiskt mandelolja tycker jag. Att ta några droppar när man tvättat ansiktet är så skönt. Den är förrestern bra för hela kroppen. Billigt och superbra.
 
Jag smörjer även insidan av min kropp med vitaminer. Självklart har jag en stor burk D vitamin, ett måste när det är så solfattigt. Jag gör även en smoothie med mina frysta blåbär, nypressad apelsinjuice, banan och mina torkade nässelblad som är mixade. Massor av vitaminer och såååå gott.
 
Se till att sköta om Er kropp, Ni får bara en chans.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett sätt att stå ut med snö och kyla. Andrea har alltid sagt att hon är en sommarflicka, jag håller med.
Snön kan hålla sig norr om Dalälven.
 
Stor varm kram, Ann
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: