MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Andra bullar!

Kategori: Allmänt



Jag lovade att visa Er bilder på alla bullar vi åt, jag åt mest. 
Danskarna kan verkligen wienerbröd och fylla dom så ett bröd väger  flera hekto.

Ett ställe som verkligen är bra är Lagkagehuset, ett modernt konditori som även finns på Kastrup. Jag köpte hem rågbröd från flygplatsen, praktiskt.

Vi var på ett litet urmysigt fik och åt frukost, vi fick peppar och fling salt till ägget. Det var supergott med peppar, det kommer jag att fortsätta med. Det var pepparsorten Fem peppar. Ni måste testa. Ägget var precis nykokt och löskokt som jag älskar.










Nej jag hick inte upp invikt. Maken drog ju runt mig runt hela stan.








Ha en skön kväll i kylan, tänd lite ljus.

Kramar varma Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: