MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Ikea!

Kategori: Allmänt




Ikea är bara så underbart att shoppa loss på, så även priserna. Jag och mamma var där och köpte precis som alla andra, ljus, servetter, blommor mm.

Hittade lite julklappar till Madame i Sumpan.

Jag köpte även choklad på burk typ Nutella men utan nötter. Jag har inte smakat ännu men 20 kronor är ju helt ok för en burk.

Hittade så fina färger på servetter höstigt men glatt. Det blev även fint presentpapper, så bra att ha hemma.

Det fanns massor av fina blommor till Family priser, nu har jag fyllt min balkong.

Vi testade att äta Ikeas brunch, 39 kronor med Family kort. Den var riktigt bra och man blev så mätt. Den börjar redan 09.30 så jag åt ingen frukost idag.

Jag orkade faktiskt inte allt, tog för mycket.
















Ha en härlig kväll, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: