MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Helgen!

Kategori: Allmänt




Jag hade en superkul helg med lite överraskningar från söta maken.
I lördags gick vi på Antikmässan i Älvsjö. Det var riktigt kul att kolla in gamla prylar man slängt eller samlat på vinden.

Jäkla vad pengar man slängt bort under åren. Man kan ju inte spara allt eller.....

Vi köpte även så goda praliner från Pralinhuset som ställde ut. Måste kolla var dom finns i Stockholm.

Jag köper gärna lite kul saker till hemmet men inte på mässan, för dyrt. Det blev några Retro tidningar som jag gillar och priset var REA.

Hoppas Ni hade en bra helg.





Några uppstoppade djur kanske...




Skulle passa mig!




Kolla Andrea, teaterkikaren som nu bor hos Dig.


Två minililjor, VILL HA!



Ernst favoritaffär i Nora.


Min favoritaffär utanför Enköping som jag tipsat Er om
tidigare.

Ha en bra start på veckan, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: