MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Friterad fetaost!

Kategori: Allmänt




Har Ni ätit friterad fetaost, om inte så testa. Bland det godaste jag vet. Jag åt det på Grodhavet, en krog på Huvudsta Strand. Jag bad genast om receptet, klart jag fick👍, tack.

Skär små kuber av fetaost, dubbelpanera i mjöl, ägg och panko.
I med kuberna i het olja, dom ska bli gyllenbruna.

Urgoda på en sallad eller i en fin burk/fat som drinktillbehör.

Såg att Picard har fritera potatis i form av bokstäver, så kul att servera barn. Kanske små matstrejkare kan få i sig några bokstäver i sitt namn.

Måste testa med Andrea om hon gillar dom, he he min unge😘






Ha det bra o glöm inte lite vitaminer, snuvan härjar på stan Ann

Kommentarer

  • AnnanumH säger:

    10 million users
    The average daily turnover at Binance, which was launched just a year ago, is about $ 1.5 billion. The number of users of the platform has increased from 2 million, which were at the beginning of the year, to 10 million today, according to Bloomberg. Join the successful ...[url=https://www.youtube.com/watch?v=ZbN4H3RrcKM]Binance registration[/url]

    2018-09-02 | 03:43:56

Kommentera inlägget här: