MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Friterat!

Kategori: Vegetariskt




Jag har köpt en nu fin fritös på Rusta, billig var den också. Min gamla var så fet av all olja och kladdig så nu blev det tippen. Jag har haft den säkert i 8 år, mekaniken var hel bara kladd.

Jag testade att fritera dessa godingar som jag köpt å Willys för 19.90. Dom blev så goda och frasiga, topp tio.

Vi åt grillad majskyckling till. Jag hade kunnat äta endast dessa med dippsåser. Bättre än att fritera potatis.

Vilket väder det var i helgen, sol, regn, hagel och snö. Vi hade tur på lördagen och kunde vara ute nästan hela dagen och jordbruka. Lite kallt om händerna men det gick bra.













Fint papper från Leilas shop i Mood.

En ny vecka, mycket jobb, stor varm kram Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: