MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Smörgåstårta!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Julveckan redan, vad fort tiden går. Jag har ingen julstress alls, så skönt. Varför stressa när det finns så mycket halvfabrikat och färdiglagat. Julen måste bli lite mysig och inte stress. Strunta i att göra julgodis, köp färdigt.
 
Jag vet av erfarenhet att godiset som man gör själv blir alltid kvar och sedan slängs det. Ät mat istället och slopa sockret.
 
Vi testade en smörgåstårta som ICA MAXI har, 169 kronor och lagom till 3 personer. Den var riktigt bra bättre än många andra jag testat. Vi var helt överens lilla maken och jag, han är nämligen lite pipigare än jag, he he.
 
 
 
 
 
Den ser liten ut på bilden men den är faktiskt rätt stor.
 
Ha en bra dag och coola ner lite, kramis Ann

Kommentarer

  • Lillemmish- mode - inspo - mamma till wille säger:

    Super smarrigt!!

    Svar: Mumsig, Julkramar Ann
    Ann

    2016-12-19 | 09:07:56
    Bloggadress: http://nouw.com/lillemmish
  • Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom! säger:

    gud va gott

    Svar: Du måste testa, Julkram Ann
    Ann

    2016-12-19 | 09:16:17
    Bloggadress: http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes

Kommentera inlägget här: